TUBİTAK Araştırma projemiz 12. Sınıf öğrencileri Burcu AYDIN ve Ayşenur SUBAŞI tarafından gerçekleştirildi. Projede Lise öğrencilerinin tek cinsiyetli veya karma okullarda öğrenim görmesinin atılganlık düzeyine etkisi incelenmektedir. Ayrıca öğrencilerin cinsiyeti, sınıf düzeyi, okul türü ve algılanan akademik başarı değişkenlerinin atılganlık düzeyi üzerindeki etkisi de incelenmek amaçlanmıştır. Araştırma Ordu ilindeki çeşitli liselerde öğrenimlerine devam eden 325 lise 11. sınıf ve 12.sınıf öğrencileri örneklem seçilerek uygulanmıştır. Araştırmada elde edilen sonuçlara göre; karma okullardaki kız öğrencilerin atılganlık düzeyi tek cinsiyetli okullardaki kız öğrencilere göre anlamlı düzeyde yüksek bulunmuştur. Erkekler de ise anlamlı farklılık bulunmamıştır. Öğrencilerin atılganlık düzeyi puanlarının öğrenim ortamı(tekli-karma),cinsiyet ve sınıf düzeyine göre de anlamlı düzeyde farklılaşmadığı bulunmuştur. Öğrencilerin okul türü ve algılanan akademik başarı değişkenlerine göre atılganlık düzeyi puanlarının anlamlı düzeyde farklılaştığı bulunmuştur.
Adres:
Tepe Mahalle Stadyum Sokak No 42 52700 KORGAN / ORDU
Telefon
0 452 671 5004 5005